Jabłka, mleko, drób i marchew - to produkty, którymi Ministerstwo
Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita pielgrzymów z
całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim pod Wawelem w
ramach kampanii „Poland tastes good”.
Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni
Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie
międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes
good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego
rolnictwa.
Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów
w Pawilonie Polskim w Krakowie. Znajduje się on w sferycznych namiotach
pod Wawelem. Dla odwiedzających przygotowano jabłka i soki jabłkowe,
marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.
Promocja polskiej
żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z
produktów została przygotowana odrębna kreacja – od konkursów poprzez
animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólna strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też media społecznościowe.
informacja http://www.minrol.gov.pl/Ministerstwo/Biuro-Prasowe/Informacje-Prasowe/Polska-smakuje-na-Swiatowych-Dniach-Mlodziezy